Sam & Max Season 1 Nintendo Wii - VG15403

VG15403
57.82 lei
Disponibilitate: Nu mai face parte din oferta actuala
Momentan Indisponibil
  • Transport Gratuit > 299 lei
  • Pe loc banii inapoi
  • 14 de zile Retur
  • Livrare 24/48h Luni – Sambata
Comenzi telefonice 9:00-18:00 Luni-Vineri

Descriere

Sam & Max Season 1 Nintendo Wii este un joc de tip actiune lansat de The Adventure Company in data de 11/28/2008, disponibil pentru Nintendo Wii.

Tratarea jocurilor ca episoade separate nu este o idee noua, popularizarea acesteia fiind facuta de cei de la Valve prin lansarea Half-Life 2 Episode 1. Conceptul conform caruia jocurile pot fi create asemenea unui serial aduce cateva avantaje pe care industria s-a grabit sa le mentioneze: e mai ieftin sa faci un joc mai scurt, cu incasarile primului episod se poate continua realizarea urmatoarelor iar fanii nu vor trebui sa astepte ani buni pentru lansarea urmatorului capitol. In plus, astfel de episoade pot fi benefice pentru dezvoltarea distributiei digitale.

Din pacate, nu intotdeauna socoteala din casa producatorilor se potriveste cu cea din targul episodic, asa ca acest sistem a fost hulit de unii clienti care se simteau dusi cu zaharelul. Durata mare dintre Episode 1 si Episode 2, precum si unele aparitii cel putin mediocre, gen Sin: Episodes (care pana la urma a ramas Sin: Episode) au slabit intr-o oarecare masura entuziasmul initial. Totusi, avem in fata un exemplu care vine dintr-o zona a gaming-ului neasteptata si care reprezinta o reusita: o continuare in 6 episoade a unui joc vechi de aproape 15 ani care, pe deasupra, face parte dintr-un gen a carui moarte a fost anuntata de mai multe ori de voci prapastioase precum bocitoarele platite: adventure.

Ca sa ne facem o idee despre perioada in care a fost lansat Sam & Max Hit the Road, este suficienta mentiunea ca a fost lansat pentru DOS, iar una dintre versiuni era pusa la dispozitia clientilor pe floppy disk-uri. Prin prezenta dialogurilor savuroase, a folosirii unei interfete imbunatatite fata de produsele anterioare LucasArts si a particularitatii personajelor, jocul a devenit un clasic. Urmarea acestuia a fost in lucru la Lucas pana cand, in 2004, s-a decis anularea proiectului din cauza perspectivelor reduse de vanzari. O parte dintre angajatii implicati in proiect au format Telltale Games, Steve Purcell (creatorul personajelor) a inceput colaborarea cu acest studio si Season One a pornit la drum.

Primul dintre cele sase episoade, Culture Shock, ne arunca in acelasi birou cu care eram obisnuiti din primul titlu, cu mici modificari aduse mobilierului si interactiunii cu mediul. Personajele au devenit 3D, dar sistemul de joc general nu difera mult fata de predecesor. Interfata a fost cosmetizata si este acum mai usor de folosit, click-ul stanga al mouse-ului fiind suficient pentru controlarea personajelor si folosirea obiectelor. S-au pastrat multe detalii din primul joc, fiind evidenta dorinta producatorilor de a nu stirbi farmecul acestuia, ci de a continua aventurile celor doi atipici eroi. Pe tot parcursul episoadelor se remarca o coloana sonora care se potriveste extraordinar de bine cu personajele si atmosfera, fiind o combinatie de jazz, big-band si rock’n’roll care este o frunza verde de inovatie intr-o padure maronie de sunete ce provin din baze de date preinregistrate, cum se intampla la alte titluri.

Culture Shock aduce in prim-plan o conspiratie de control a mintii care poate infaptuita cu ajutorul a trei foste staruri de sitcom, The Soda Poppers, al caror rol este sa raspandeasca casete video cu un mesaj subliminal. La aceasta intriga ciudata adaugati si faptul ca starurile sunt de fapt fosti copii minune ai micului ecran si veti obtine o increngatura care necesita o solutie complet originala.

Primul personaj cu care veti face cunostinta este Bosco, patron de magazinas de cartier, obsedat de sisteme de securitate contra furtului si care se confrunta cu o situatie la care nu se astepta: se incearca introducerea de obiecte in magazin, nu scoaterea acestora. Bosco este de asemenea cel care ofera diferite dispozitive care par ca ne vor fi de folos, dar care se dovedesc de o simplitate debordanta, pentru un pret ce pare ca are un adaos mai mare decat taxele pe benzina. Apoi o veti cunoaste pe Sybil Pandemik, care isi schimba slujba in fiecare episod si a carei „cariera” este mereu importanta pentru rezolvarea misterului din episodul respectiv, in Culture Shock ea fiind psihoterapeut, prilej pentru dialoguri de un umor rafinat, bazate pe teoria Freudiana si pe teste Rorschach. In Culture Shock puzzle-urile nu sunt foarte dificile, dar se pastreaza inventivitatea de rezolvare si bucuria pe care o obtii cand intuiesti anumite solutii.

Nici un review pana acum. Adaugă tu un review.

Lasa un review

Marturii primite de la clienti (19.000+ reviews)