Suplimentul alimentar Fertistim pentru barbati este un produs care contine ingrediente ce ajuta la mentinerea fertilitatii normale si a functiei de reproducere.
Un complex de substante biologice active, astaxantina si mio-inozitol protejeaza celulele impotriva stresului oxidativ, considerat unul dintre principalele cauze ale problemelor de fertilitate la barbati.
Cantitate: 30 plicuri;
Forma farmaceutica: pulbere pentru solutie orala;
Masa neta: 105 g (30 plicuri x 3.5 g).
Informatii utile
Inainte de utilizare, cititi prospectul care contine indicatii, contraindicatii, despre efectele secundare si dozaj, precum si informatii despre utilizare.
Ingrediente | 1 plic |
Zinc | 15 mg (150% RWS) |
Mio-inozitol | 1000 mg |
Seleniu | 55 µg (100% RWS) |
Acid folic | 200 µg (100% RWS) |
Extract de radacina de Maca | 200 mg |
Extract de plante Tribulus | 200 mg |
Extract de radacina de Withania | 100 mg |
Vitamina B6 | 2.8 mg (200% RWS) |
Vitamina B12 | 5 µg (200% RWS) |
Vitamina C | 40 mg (50% RWS) |
Astaxantina | 2 mg |
Nici un review pana acum. Adaugă tu un review.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. Citeste mai mult
Cookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agenţiile de puiblicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.