Cu Teste cu dichis. Antrenament pentru Evaluarea Nationala clasa a III-a, elevii vor putea calatori in lumea fascinanta a povestilor si a matematicii. Lumile create de Petre Ispirescu, Vladimir Colin, Frank Baum, George Zarafu si altii ii vor ajuta pe elevi sa invete sa faca alegeri potrivite, sa se bucure pentru reusita personajelor sau sa astepte nerabdatori finalul. La finalul acestora vor sti sa extraga ideile principale, vor afla informatii noi, iar cuvintele isi vor dezvalui noi sensuri pentru ei. Vor putea sa isi astearna in aceasta carte propriile ganduri sau povesti, vor face rime, versuri sau vor inventa noi personaje sau intamplari.
Cartea contine 10 teste de Limba romana si 10 teste de Matematica. Pe parcursul lor elevii vor fi insotiti de Karl, ratoi salbatic, migrator, ajuns pentru prima data pe meleagurile romanesti, care la finalul fiecarui test ii va rasplati cu jocuri interesante si distractive.
TIP COPERTA: Softcover ISBN: 9786067820805 FORMAT: 20.5 X 26 CM EDITURA: CORINT AN APARITIE: 2022 NUMAR PAGINI: 136
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor.
Citeste mai mult
Necesare
Cookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.
Statistici
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
Marketing
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agenţiile de puiblicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.