Caracteristici Ochelari de soare pentru copii polarizati Pedro PK107-9: Lentile:
lentile polarizate, pentru vizibilitate impecabila si durabilitate.
ofera protectie 100% cu valoarea UV400 pentru prevenirea afectiunilor rezultate in urma expunerii la soare.
implementate cu filtru categoria 3.
culoare nuanta negru fumuriu
Rama:
cadru din plastic-silicon lucios, culoare: verde
brate modelate anatomic, din plastic-silicon, culoare: portocaliu
punte nazala ridicata, din plastic-silicon
Dimensiune:
Dimensiune frontala: 125 mm
Dimensiune lentila: 50x40 mm
Dimensiune brat: 120 mm
Distante dintre lentile: 18 mm
Detalii suplimentare:
ochelarii sunt livrati cu cutie de depozitare si laveta pentru curatirea periodica a lentilelor
ochelarii pentru copii Pedro sunt fabricati dintr-un amestec de plastic cu silicon pentru o siguranta mai mare a copilului si a evita orice fel de raniri sau accidentari.
Logoul Pedro:
se afla pe bratul stang, garantand calitatea si originalitatea ochelarilor
Utilizare recomandata:
in zilele de vara cu soare cand iesiti cu cel mic si vreti sa-i puneti o tinuta sic
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor.
Citeste mai mult
Necesare
Cookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.
Statistici
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
Marketing
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agenţiile de puiblicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.