Mare distractie pentru micii impatimiti de puzzle-uri!
Va invitam sa intrati intr-o lume plina de imaginatie, distractie si prietenie alaturi de puzzle-urile Ravensburger. Pentru copii jocul de puzzle, este mai mult decat o sursa de recreatie si relaxare. Cu multiple beneficii in plan psihic, social, fizic și emotional, jocul s-a dovedit a fi, in timp, nu doar un instrument eficient in educatia copilului, ci si un stimulent pentru cresterea si dezvoltarea lui, inca din primele zile de viata..
Realizarea puzzle-urilor incurajeaza gandirea logica, ii ajuta pe copii sa isi descopere abilitatile si dezvolta rabdarea. Abilitatile copilului tau se vor dezvolta cu fiecare puzzle realizat. Diversitatea puzzle-urilor pentru copii Ravensburger ofera gradul potrivit de dificultate pentru fiecare varsta. In plus, fiecare piesa este unica iar tehnologia Softclick garanteaza 100% fixarea perfecta a acestora.
AVERTISMENT! Nerecomandat copiilor sub 3 ani. Contine piese mici, ce pot fi inghitite si pot duce la sufocare. Varsta recomandata: 3 ani+.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor.
Citeste mai mult
Necesare
Cookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.
Statistici
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
Marketing
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agenţiile de puiblicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.