Produs brandul Rastar 1:18.)
Copilul dumneavoastra se poate juca in voie cu masina cu telecomanda Ferrari F1 75, scara 1 la 18, oferita de brandul international Rastar. Nicio cursa nu este imposibil de castigat cu acesta masinuta, replica oficiala cu licenta a modelului original, construita cu mare atentie la detalii. Masinuta are proportiile ideale pentru momente pline de distractie si amuzament, avand dimensiunile in centimetri dupa cum urmeaza 26*12*7.4.Masinuta functioneaza pe frecventa de 2.4G.Alimentarea se face astfel pentru masinuta sunt necesare 4 baterii tip AA , iar pentru telecomanda 2 tip AA.Masinuta se poate deplasa in toate directiile inainte, inapoi, stanga sau dreapta. Masina cu telecomanda Ferrari F1 75, scara 1 la 18, poate rula cu o viteza aproximativa de 10km/h, are tractiune 2WD, anvelope de cauciuc, posibilitate de reglaj a directiei direct pe sasiu si o raza de actiune a telecomenzii de circa 20 de metri.Acesta masinuta are si o functie suplimentara care face ca farurile si stopurile masinutei sa lumineze.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor.
Citeste mai mult
Necesare
Cookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.
Statistici
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
Marketing
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agenţiile de puiblicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.