Pat personalizat cu personajele Mickey si Minnie potrivit pentru fete cu varste cuprinse intre 2 si 12 ani.
Aceasta este varianta cu saltea de 160 / 80 / 6 cm; model fara sertar.
Salteaua se confecționeaza din burete de densitate medie, cu grosimea de 6 centimetri, prevazuta cu husa din bumbac, cu fermoar, detasabila.
Patul apartine gamei tineret si se realizeaza manual din PAL melaminat alb de 18 mm (ca si la varianta de paturi pentru adulti) ceea ce ii confera mai multa resistenta si stabilitate.
Aceste paturi sustin 120 kg.
Gama aceasta se realizeaza pe doua dimensiuni: varianta mai mica pat 2-8 ani dimensiune exterioara de 144x76 cm (saltele de 140x70 cm) si varianta aceasta pat 2-12 ani cu dimensiunile exterioare de 164x86 cm (saltele de 160x80 cm).
Imprimeurile personalizate se realizeaza prin aplicare la cald a colantului cu personaje alese la dorinta clientului.
Patutul ofera o siguranta mai buna pentru copil, avand marginile acoperite de o bordura PVC.
Garantie 2 ani.
Nici un review pana acum. Adaugă tu un review.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. Citeste mai mult
Cookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agenţiile de puiblicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.