Ravensburger a creat puzzle-ul perfect pentru tine!
Colectia de puzzle-uri Ravensburger include destinatii de calatorie, repere, peisaje deosebite, orase celebre, imagini nostalgice sau puzzle fantezie. Puzzle-urile finalizate pot fi folosite pentru a va decora camera, si astfel veti pastra alaturi o imagine draga.
Cu o traditie de peste 100 ani, Ravensburger produce puzzle-uri in Germania inca din 1891! Vasta experienta si atentia de neegalat la detalii face ca Ravensburger sa fie cel mai mai popular brand de puzzle-uri din lume. Tehnologia Softclick garanteaza 100% o fixare cat mai exacta. Fiecare piesa este individual realizata, manual si se potriveste doar in locul special stabilit, pentru o intercalare perfecta. Decupajul piesei este desenat si taiat manual. A asambla un puzzle reprezinta o distractie relaxanta pentru oricine. Singurul producator de puzzle-uri premium, ofera un nivel al calitatii inegalabil, fiecare produs este testat din punct de vedere al culorii, formei perfecte etc.Varsta recomandata: 12 ani+.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor.
Citeste mai mult
Necesare
Cookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.
Statistici
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
Marketing
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agenţiile de puiblicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.